Tisdagendentrettondeoktober2020

Blev glatt överraskad idag, office Word har börjat fungera igen på min dator. Då blogg.se inte har någon textbehandlare så ärdet helt hopplöst att skiva inlägg direkt där, eftersom stavfelen blir katastrofala. Jag “förskriver” alltid mina inlägg (som jag skriver från datorn) i word eller google drive. Fördrar dock word mer!  

 

Oj tänker ni nu, två inlägg på raken!? Vad ska detta betyda? Har hon fått upp ångan igen? Svaret är tyvärr nej, men kände att jag ville berätta att idag var en mycket bättre dag än igår. Jag och Ellinore nästan inte bråkat om någonting alls. Arvid  har varit snäll. Jag har tränat, städat, lagat hemgjorda köttbullar och duschat båda barnen. Lagt båda barnen själv dess utom. Micke har fixat så att jag nu har glykol i min bil igen, så ac:n fungerar igen och motorn blir inte överhettad. Jag har även bokat in service till “skeppet” så att en mekaniker får kika över den. Sen ska den in på besikning och får förhoppningsvis rulla ett år till! 

 

Känner mig tacksam idag.  

 

Blöder och har “mensvärk” eller ska jag kanske kalla det för “spiralvärk”? Hatar skiten just nu mer än någonsin.  

Tack och god natt 

XOXO 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0