Onsdagendentjugosjundemaj2020

Corona, körtelfeber, feber och dålig sömn. Summering av de gångna veckorna. Inte för att vi haft corona, men Arvid fick feber, jag fick sedan körtelfeber och livet har varit lite tungt.

Det är mycket vardag just nu. Livet liksom lunkar på. 

Barnuppdate. 
Ellinore - pratar som en kvarn! Är tvårstrottsig och en underbar storasyster. Älskar ihjäl mig. 
Arvid - gladare unge får man leta efter. Slutade amma då han va 4 månader och då blev han ännu lyckligare. Kan nu mer rulla till mage och tillbaka till rygg alldeles själv. 

Ville egentligen bara kika in och skriva någon rad! Jag ja, vi alla lever. På Instagram är jag flitigare. Men mer uppdatering än var fjärde månad ska jag försöks få till ❤️

Livet är förbaskat bra. Tackar för allt varje dag ❤️






















































Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0