Fredagendentjugofjärdemajtvåtusennitton

FREDAG! 
Tung vecka. Nu ser jag verkligen fram emot helg! Nästa vecka är fullspikad från morgon till  sen eftermiddag. Så jag känner verkligen att jag behöver ladda batterierna i helgen. 
På lördag ska vi träffa Linn, Andres och Ebba. Jag och Linn ska springa med pluttisarna i vagn och så ska Anders och Micke fixa badrum. 
På söndag ska Micke kolla hockey, så jag och Ellie blir nog själv hemma en stund, vilket ska bli skönt! 
På söndag kväll blir det nog dejt med symaskinen och sömnad av årets midsommarklänning. 
Har något kul att berätta för er lite längre fram. Jag får inte säga något nu, men snart. Jag lovar det blir kul. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0