Dentrettiondejunitvåtusennitton

Så! Nu är nyheten släppt på Instagram också. Vi ska bli 4 i januari! Vi va och gjorde KUB-test i torsdags och allt såg bra ut. En livlig liten krabat är det i min mage som sparkar och lever runt. Så skönt att se, har varit lite nojig att allt inte skulle vara bra, men de va det. 

Nu är det bara att längta ihjäl mig i ca 6 månader till. Sen är lillasyster eller lillebror här. 
Ellie är lyckligt ovetande, och förstår än inte begreppet "bebis i mammas mage". Vi jobbar på det. 

För övrigt så har det inte hänt så supermycket hos oss. Micke har äntligen byggt mig en altan på baksidan. Ca hälften så stor som den ska vara, men en altan! Helt underbart! Perfekt tills vi har tid och framförallt råd att lägga pengar på en "riktig" altan. 

Vi ska även börja med att lägga om ladutaket och byta till plåt. Micke börjar nästa vecka, så jag anser vår semester som slut. Nu jobbar han och jag och Ellie får sköta marktjänsten här hemma. Städa, tvätta, laga mat och roa oss på så vis. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0