Söndagendentrettiondeseptembertvåtusenarton

Hej! 
Söndag. Laddar batterierna inför en ny vecka. 
Veckans schema för mig och Ellie lyder följande:
Måndag: Gym med Linn och Ebba
Tisdag: Träning med Genemsamma krafter på friskis med Rehabmammagruppen 
Onsdag: Babyrytmik eller genemsamma krafter (har inte bestämt mig än)
Torsdag: Beby på biblan + löpning 
Fredag: Gym med L & E. 
Lördag & Söndag: Jag och Ellie har inte bokat in något speciellt, men Micke ska bort hela lördagen så vi kanske tar oss till friskis och river av ett pass! 
 
Veckan mat har jag planerat till följande: 
Måndag: Potatis och Purjolöks- soppa
Tisdag: Köttfärbiffar med potatismos 
Onsdag: Krämig pastasås med kyckling och soltorkad tomat
Torsdag: Fish and chips med remouladsås 
Fredag: Hemagjord pizza
Helg: Laga vad som helst... Inspiration 0 till mat på helgen.
 
Hoppas att det här blir en bra vecka! 
Överväger strakt att börja fasa ut Ellies nattmatning, för nu är det tungt att vakna varje natt! Räknade ut att jag inte sovit en hel natt på 8 månader! De två sista månaderna innan Ellie kom och så alla nätter efter det. Alltså det är  275 dagar. Jag kan meddela att det börjar kännas nu. Men alla som någon gång haft småbarn/ni som har, jag vet att ni kan relatera. Jag klagar inte, men det känns som om att Ellie börjar bli tillräckligt stor för att klara nätterna utan mat. Får se om jag kommer orka denna vecka eller om vi ska vänta in nästa lugna mellanfas mellan hennes utvecklingsfaser. 
 
Hoppas att ni alla får en superbra vecka!
 
(null)

(null)



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0