Lördagendentolftemajtvåtusenarton

Hej! 

Lat lördag idag. Så otroligt kvavt ute, orken är i bott. Men krigade mig runt en löprunda imorse ändå. 

Min lilla kråka sover fint i Mickes famn, han sitter och kollar på hockey (jag med nästan, småkikar och bloggar samtidigt). Jag har blivit så otroligt bra på att göra många saker samtidigt. Och jag har blivit fenomenal på att göra saker snabbt. Laga mat, äta, plocka undan på 15 min ca. Hänga tvätt på tork, slänga in en tvätt och plocka undan pryttlar på bottenvåningen 10 min. Raketfart. Eller som på helgen när Micke har Ellinore, så kan jag hinna träna ett fullt pass på ca 40 min. Jag som tidigare tränade tvåtimmarspass, dom är ett minne blott.
(null)

(null)

Lite om veckan som varit då. 
Jag och E har varit till BVC. 4835 gram, 57 cm lång vid 6 veckor.  Hon fick första dosen av ROTA-vaccinet och var hur duktig som helst! 
(null)

Sommar slog ju till och lilltjejen var verkligen dålig på att äta de allra varmaste dagarna som varit. Men hon har tagit igen det ganska bra nattetid. Nu när det har svalnat av lite så äter hon som ett litet monster. Vilket jag jublar över. 
(null)

Jag har även varit och träffat mina kollegor, vi var och tackade av Jessica som ska vidare till nytt jobb. Käkade mat på Lilla Parken, vilket var väldigt trevligt. Det var första gången som Micke var ensam med E hemma. Jag hade pumpat ur mjölk så att jag inte skulle behöva ha bråttom hem. Jag tycker att det gick bra, men å vad jag längtade efter min lilla tjej. 3,5 timme sen var det skönt att komma hem igen. 
(null)

Vi har spontangrillat med grannarna. Vilket var supermysigt. 
(null)

(null)

Vi har grillat och käkat ost och kex med fina vänner. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så har det varit en massa aktivitet ute och massa superbra dagar. Hängt med bra folk. Lyckligt liv helt enkelt.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0