Solning deluxe

Lite sönderyckta dagar, en massa blodprover. 
I förrgår fick vi komma hem från BB efter att lillan solat under sollampa deluxe i 12 timmar. 
Idag var vi och tog prov och värdena i blodet har ökat igen. Så nu ska vi och ta prov imogon förmiddag igen för att se om värdena fortsätter att stiga eller om de börjar sjunka. 
Lillan upplevs må bra trotts omständigheterna. Äter, sover och är nyfiken på livet. 
Dock så känns det jobbigt i mammahjärtat varje gång ett prov ska tas. Jag är orolig hela tiden för att lillan ska må dåligt utan att jag märker det. Jag är rädd att hon är för kall, för varm, hungrig osv. Jag är orolig att jag ska missa tecken på att gulsoten blivit värre. 
Det är så svårt också att upptäcka avvikande beteende  då vi inte varit hemma mer än en hel dag utan att behöva åka någon stans. Så jag vet faktiskt inte lillans rutiner trotts att hon är en vecka gamal. Vi har åkt runt så mycket och tagit prover, varit inlagda på BB osv så vi har liksom inte riktigt landat hemma än. 

Jag håller tummarna för att värdena har sjunkit igen imorgon så att lillan mår bra och att vi slipper att läggas in på BB igen.

Håll tummarna för oss! 
(null)

Avslutar med en bild från vår andra barnvagnspromenad. 
(null)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0