Saker jag googlat

Blir smått galen på alla små otydliga syptom som kanske tyder på att förlossningen är på g. Googlar som en galning för att få svar. 
Jag googlar saker som jag aldrig för mitt liv trodde att jag skulle googla. Vissa saker jag googlar är så konstiga att jag tror att jag inte ska få sökresultat. Men tro det eller ej, jag har fått svar på allt. Det har varit fler desperata mammor som velat veta om förlossningen är på g, frågor och svar i de mest underliga mamma-forum. 
 
Saker jag seriös har googlat senaste veckan:
  • Mer bajs och kissnödig förlossning på g?
  • v. 39 öm i nedre delen av magen + mensvärkskänsla
  • måste slemproppen gå innan värkarna startar?
  • Slempropp
  • tecken på att förlossningen är på g?
  • Varför sticker det/ilar och trycker på i underlivet? Gravid v. 39
  • Tecken på "nära" förlossning 
  • Betyder mensvärk och tryck nedåt att förlossningen är på g?
  • Lasra bort hudbristningar 
  • Första tiden efter förlossningen 
  • Förlossning
  • Förlossningen Falu Lasarett
  • Kände ni något annorlunda dagarna innan förlossningen starade?
  • Hur kände ni innan förlossningen startade?
  • Hur lång tid efter fixering startade förlossningen, förstföderska. 
  • bröspump
Jag kan ju meddela att alla saker jag googlat på och mina symptom indikerar på att förlossningen är på g. Men att det kan ta yp 4 veckor till innan förlossning även fast jag har all symptom. Så trotts all denna googling så tror jag fortfarande att jag kommer att gå över tiden. 
Sen så har jag i majoritet fått mina svar från mamma-sidor, lite 1177 och några vårdsidor. Så evidensen är inte så stark. Men det är i alla fall folks erfarenheter. 
Jag vet att man kanske inte ska googla som en galning på allt. Men jag hoppas ju lite varje dag att bebbe ska komma. Så när något nytt symptom dyker upp måste jag ju googla och se om någon upplevs det samma. 
Undra vad jag kommer ha för kommande symptom?  hehe.
Mvh mästergooglaren 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0