Måndagendenfemtemarstvåtusenarton

Tog vara på det lilla ljuset och solen som ville titta fram mellan molnen. Förevigade mig och magen i snön. 
Vecka 38 idag. Bebbe lever rövare. Jag känner mig inte fysiskt på topp, men hoppas att kroppen repar sig mer och mer nu.
Måndag idag. Ny vecka och nya tag. Siktar på att orka lite mer denna vecka. Ska försöka ta mig till gymmet, samt fixa lite mer hemma. Har i princip packat klart BB-väskan, så målet är väl att jag ska färdigställa den denna vecka. Idag är det 20 dagar kvar till bf. Ställer dock in mig på att jag kommer att gå över tiden, så det är antagligen 20 dagar kvar och sen typ 14 till, så eventuellt 34 dagar kvar tills jag får träffa bebbe. Väntan är olidlig. Jag är sååå klar med att vara gravid nu. Puss på livet ändå, nu taggar vi på denna kommande vecka med barnmorskebesök, skriva officiella faderskapspapper, eventuellt ett biobesök och förhoppningsvis träffa mor min till helgen. Håller tummarna för att det ska bli en bra vecka. 
 
 
 
 
 
-6 grader, blomsterklänning, självutlösare på kameran och powerboots. Mer glamorös fotografering får man leta efter. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0