Torsdagendentjugoförstajunitvåtusenarton

Hallihallå! Idag blir Ellinore 3 månader! Min lilla klump! 
Hon har precis gått in i ett nytt utvecklingssteg och börjar ta in mer intryck. Hon känner igen mamma och pappa och är frikostig med leenden. Hon har börjat att jollra och låta en massa och man kan ha långa konversationer med henne. 
Hon vill fortfarande inte ligga på mage och lyfta huvudet, men stå däremot är bland det bästa hon vet. 
Hon är vaken mycket på dagarna och hon håller mig vaken på nätterna för hon ska äta varannan timme igen. På kvällarna är hon nästan otröstlig, och det enda som får henne att somna är att ligga i min famn i sängen och att jag sjunger för henne.
Jag älskar min lilla skitunge. 
(null)

(null)

(null)


Ellie och jag har varit ute och sprungit en del. Och det har gått förvånansvärt bra att springa med vagnen! Och om man vill träna konditionen lite extra, då ska man springa med barnvagnen! Jag skulle jämföra det med att springa i lite lätt uppförslut hela tiden. Fantastiskt bra för kondisen! 
Och givetvis har det blivit några amningspauser på vägen. För när Ellie är hungirg, så är hon hungrig. Då är det bara att hiva fram brösten vart man än är. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Så en lite kroppsuppdatering 12 veckor post partum. Jag är så galet imponerad av min kropp! Wow. 
För 12 veckor sedan vägde jag 88kg och hade en kalaskula med Ellie i. Idag väger jag ca 67 kg. Jag älskar vad min kropp har lyckats att åstadkomma åt mig. 
(null)

(null)






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0