Vecka 29

Imorgon seglar vi in i vecka 30! Känns som om att tiden rullar iväg fort nu. 
Jag har haft en fantastisk vecka, jag har mått toppen, jag har kännt mig hur stark som helst. Jag har varit ledig från jobbet och vilat upp mig. Något som jag verkligen behövde. Känner mig laddad med energi och redo för att gå in i vecka 30 (29+0- 29+6). 
Jag har verkligen kunnat röra på mig denna vecka, haft tid och ork till att träna.  Veckan har innehållit: cirkelfyspass på Friskis, långpromenad med en fin vän, hundpromenader, längdskidåkning och snöskottning. Känns ändå som helt okej aktivitetsnivå i vecka 29. 
Jag uppelver inte att magen har vuxit superycket, men lite i alla fall.  Lever i mjukisbyxor och alldeles för stora tröjor.
Syr bebiskläder på löpande band. Har fått lånat min mammas overlock-symaskin, hur kul som helst ju! Blir så lycklig av att sy, det är fantastiskt roligt. 
Jag har även börjat lite smått med att fixa i bebisrummet. Målning och möblering står först på agendan där inne. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0