Vecka 28

Vecka 28 passerat. Närmar oss 80 dagars strecket med stormsteg. 
Känner mig lite tyngre och lite tröttare. Kroppen börjar verkligen känna av all den extra vikt som jag bär runt på. Det har varit tungt att jobba denna vecka. Men nu är jag ledig fram till 8/1, vilket jag verkligen ser fram emot. 
 
Blev överraskad i veckan. Mina fina underbara vänner hade fixat babyshower för mig! Så otroligt paff jag blev när jag kom innanför dörren efter jobbet och dom hoppar fram och blåser serpentiner på mig. Det var magist fint. Jag är så otroligt tacksam! Tänk att jag har sådan tur att jag har så fina vänner. Känner mig bortskämd och lycklig. Det gjorde hela min vecka så mycket bättre. 
 
Magen växer så att de knakar, det känns galet att magen ska bli typ dubbelt så stor innan vår lilla bebbe tittar fram. Längtar mer och mer varje dag. Ändå känns det sjukt att det bara är ca 12 veckor kvar. Är så otroligt redo, men ändå inte. 
 
Brösten har även passat på att växa lite till denna vecka. Nu passar ingenting. Var tvungen att köp nya bh:ar. Mina boobs har liksom vuxit från storlek small till medium/large. Jag har fått köpa en sport-bh i large, det trodde jag aldrig skulle hända. Nu håller jag bara tummarna att brösten håller sig och inte växer hysteriskt mycket mer. Det kommer bli så svårt att andas då. För nu när jag sitter, läggs liksom allt på varandra, brösten på magen, magen ned på benen. Det blir sådant tryck och det känns som att ingenting får plats. Men men, kroppen anpassar sig, organen får väl akta på sig så att bebbe får plats. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0