Årsresumé 2017

2017. Vilket år. Det känns så länge sedan jag böjade på sista terminen på fysioterapeutprogrammet, så länge sedan jag flyttade till Borlänge, men det är inte alls länge sedan ju. 
Året har gått så fort, det känns som om att det bara flugit iväg. 
2017 har innehållit så mycket och ändrat mitt liv på så många olika sätt. 
Jag har under året hunnit:
1. Ta examen från fysioterapeutprogrammet
 
 
Blivit legitimerad fysioterapeut och massör
 
 
 
Sprungit Göteborgsvarvet, klarat mig runt 21 km på 2 timmar och 6 minuter, 56 sekunder. 
 
 
Flyttat till Borlänge och blivit sambo med mitt livs kärlek
 
 
Fått fast jobb på min drömarbetsplats
 
Varit i grekland, varit med om en jordbävning
 
 
 
Dansat på festival
 
Gravid
 
Köpt hus
 
Flyttat in i hus. 
 
Och fått dela året med en massa underbar fina vänner och familj! + träning. Avslutar detta med en massa bilder, dock så ä det bara en blandning av bilder, ingen glömd även om du saknas på bild. Älskar er alla så mycket. Tack för att ni förgyllt mitt år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick dess utom avsluta året på bästa tänkbara sätt, nämligen med fina vänner, en hund och massa god mat. Var vakna till kl 04 och det var en helt fantastisk kväll. 
 
 
Nu ser jag fram emot ett 2018 med massa utmaningar. Jag tror att det kommer bli helt fantastiskt. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0