Vecka 27

Ett supersent inlägg om vecka 27. Nu när det är vardag imorgon igen, och julens värsta bestyr är över så hinner jag skriva lite grann. 
 
Vecka 27 har varit toppen. Jag har mått så fantastiskt bra! Jag har kunnat promenera från jobbet ca 7,5km 2 dagar den veckan, och varit på gymmet 2. Har kunna träna och kört på. Kroppen har typ orkat. Bara ett sammanbrott med tårar denna vecka. Magen tycker jag inte vuxit så mycket om jag jämför med förra veckan, men vad vet jag. 
Var hos barnmorskan igen, bloctryck 130/80 mmgHg, så jag ärgodkänd och får promenixa på i min graviditet utan en massa extra kontroller. Bebbes hjärta slår fint och hen verkar må toppen inne i magen. 
 
Lite bilder från veckan som gått. Och jag lyckades få bild på de magsiska molnen somlåg över Falun-Borlänge området. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0