Denfjortondefebruaritvåtusenfemton

Livet är fint, jag mår bra. Jag är trött och glad. Har dagen till ära cykat ca 2 mil, sprungit  6 km och gymmat lite granna. Jag har fixat lite hemma, jag har handlat. Jag har diskat och städat så nu är jag helt slut. Inte ett helt fel sätt att spendera allahjärtansdag på. Min fina prins är tyvärr i en annan stad, så jag får vara utan min kärlek, men sms och prata i telefon funkar de med! 



Gårdagen var fin, möte med STRECH, och nu är jag officiellt invald i styrelsen! Wii!! Pizza på kvällen (veggopizza är faktiskt väldigt gott) med kul folk. 



Nu väntas att spana in melodifestivalen och värma en vetekudde, massera mina benhinnor och bara ta de lugt. 
Kärlek till er!
PS. Jag har fina sängkläder med hallon på! Jag ääälskar dem! Ds. 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0