Tjugoåttondeseptembertvåtusenfjorton

En liten update från min lilla lya i Västerås. 
Idag har jag vart och kollat på fotboll. Träffat Micke. Bevittnat hur två stackars fotbollsspelande tjejer hoppar upp och ska nicka samma boll - den ena tjejen knäcker näsbenet mot den andra tjejens tinning. De får åka med ambulans där ifrån. Fotboll är en farlig sport. 




Sedan har jag även saknat massa personer idag. Lite sådär för mycket. Saknat fina vänner. Saknat å umgås med fina vänner. Saknat kärlek. Saknat personer som betyder lite för mycket och är väldigt speciella och har en speciell plats i mitt hjärta. Det är så jobbigt att sakna personer. Är just nu i skrivande stund lite ledsen i själen för att jag saknar så många personer. 

Vidare så har jag kommit fram till att jag ska försöka bli medlem i någon kör. Jag saknar att sjunga så varför inte börja sjunga i kör? Det är veckans grej - hitta en kör att sjunga med i (som är gratis, som inte har någon medlemsavgift, och man ska få gratis kaffe om de har fikarast). 

Godnatt mina vänner. Nu såhär kvart i tolv ska jag äta en knäckebrödsmacka med ost, borsta tänderna och sedan sova. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0