Tjugoandraseptembertvåtusenfjorton

En liten uppdate från min lilla pluttiga fina lägenhet i Västerås.
Förra veckan blev jag av med min rosa fina pärla till cykel (någon idiot förstår tydligen inte att man inte tar cyklar som är låsta bara sådär). Men skadan är åtgärdad, jag har en ny svart cykel att glida runt på så jag överlever. 

Dagen till ära har jag mensvärk från helvet, jag har kokat min menskopp och tackar glatt för att menskoppar finns. I dagens brådska köpte jag fel sorts bindor med hem, men de visade sig vara en superbra sort, så de gjorde mig ingenting. 




Idag har jag även varit och tränat på 24seven fitness gym och varit inne på derastjejgym. Helt ok. Men jag saknar Faluns Friskis och svettis. 

Jag hatar att alla plomon på mitt plomonpallarträd nu nästan fryst under natten vilket är lika med inte så goda plomon. Jag kommer sakna att få gratis plomon. Nu snart måste jag ju börja köpa frukt (stackars min studentekonomi). 


Gick även en fantastiskt fin morgonpromenix idag i långsamt tempo. Fick en fin bild på fina tågspår. 
 

Nu borde jag plugga, jag har en rapport samt en uppgift om folkhälsa att skriva. Men imorgon fixar jag folkhälsan så får onsdag, torsdag och fredag ägnas åt rapporten. Kärlek till livet (och jag lovar att det kommer bli bättre med uppdateringar snart, eller ja, nästan lovar) 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0