2 september

Hej och förlåt bloggisen. Brutalt dålig uppdatering från min sida sen jag flyttade till Västerås, egentligen inte okej och jag har inget att säga till mitt försvar. Kaos kanske jag kan säga. Men men, jag uppdaterar nu. 

Så alltså, jag bor i en 25 kvadrat stor lägenhet (bilder kommer i ett annat inlägg jag lovar). Jag cyklar olika konstiga vägar till skolan varje dag. Vi har två veckor som kallas rookieperioden. Under denna period är jag tvungen att bära ett rosa band i håret med mitt namn på och sedan delta i massa konstiga aktiviter. Första kursen i skolan har precis dragit igång och de är ganska okej. Böcker är beställda och första seminariet är om ca 2 veckor. 
Dagen till ära är jag ledig. Jag har varit och simmat och sitter nu och avnjuter min kokosmjölksgegga med kakao och chiafrön. Jag har äntligen även funnit en återvinningsstation (haleluja!!!) och äntligen lyckats slänga alla kartonger som jag har haft ståendes i min lägenhet. 
Mer på schemat idag är att läsa ett kompendie, handla chiafrön och handla handdukar som inte luddar av sig när man torkar sig på dem. Men allra först ska jag ta och döda en geting som håller på att göra mig tokig och stör min fina lunchstund i solen vid hamnen.  






Kommentarer
Postat av: Julia

Handdukar som är nya kan ludda innan tvätt. Vissa behöver fler än en tvätt innan de slutar ludda. Ett litet tips bara om de är nya ;)

2014-09-02 @ 22:11:14
URL: http://annaverajulia.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, ja Julia jag har tvättat dem tre gånger och de luddar fortfarande. Så jag har liksom tröttnat nu ...

2014-09-02 @ 22:20:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0