Onsdag 12 mars

Vinteraktivitetsdag på skolan idag, det var toppenkul faktiskt! Jag dansade jazz (!) ned ca tio andra, och det var superkul . Inte för att jag är någon talang på att dansa, men roligt var det och mycket skratt blev det. (som tar var va det inte bara jag som inte var dansproffs) 



 Efter det var det supermysig lunch på skolan, vi fick äta tacos bara vi tio och två lärare ielevköket. 


Sen efter lunchen gick jag och gymade, körde ett benpass idag. Efter det så åkte jag hem, tog det lugnt och pluggade. Sen så har jag även suttit i receptionen på Friskis & svettis från fem till halv åtta, vilket även det var kul.
Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av top model Sverige, snapshata med Paulina, prata med Sebastian och sen sova.  

 Pusselipuss och kram // Emma 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0