26 Mars och lite andra dagar å

Är pigg på livet igen. Älskar det! Jag är dock aningen trött på skolan just nu, men fick ändå en välbehövlig uppåtpuff i skolan idag - på tyskan hade jag seminarium och jag personligen tyckte inte alls att det gick bra, men när jag fick respons och betyg så visade det dig att jag hade presterat på A-nivå (!!!!!) Jag blev så lycklig, att få A på grejor jag har gjort i tyska 5 är väldigt peppande. Och den peppen behövde jag. 

För övrig har jag haft en bra dag, varit ute och sprungit och planerat lite. Jag har även haft en bra vecka och helg innan det.

I lördags var jag, Göran, mamma och Frida och åt lunch och var och kollade på musikalen Jesus christ super star i Sandviken. 
Det var supermysigt. 



I helgen har jag åkt massor av buss, och varit och jobbat. 

Och jag har börjat att äta lite tabletter var tredje morgon för att komplettera lite av de jag saknar i kroppen. 
Jag har börjat äta omega3 tabletter, järntabletter och så ibland även D-vitamin, när solen inte lyst på länge. 

Det var lite om de dagar som passerat sen jag uppdaterade om livet sist. 
Puss på livet och massor av kramar 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0