11 mars

En fin dag idag. Jag är lycklig och trött. Började dagen klockan tjugo över sex, tog mig till gymmet klockan sju, gynnade i en timme, duschade och tog mig till skolan. Hade svenska lektion, åt lunch och sedan packade jag mappar till FN-rollspelet som går av stapeln nästa vecka. Efter det trampade jag mig upp till lugnet på min cykel för att jobba simskola i två timmar. Sen superfort hem, på bussen (där jag sitter nu) och åker till Sebastian. En fin dag helt enkelt. Jag hann till och med träffa mamma idag hemma, vilket jag sällan hinner sådanan här dagar. Vi brukar alltid gå om varandra, när hon är hemma är jag borta och tvärs om. 
Nu hoppar jag strax av bussen och påbörjar min promenad till Sebastian från stan. 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0