18 juni

Jag heter Emma Gommel. Jag är 18 år och bor i staden Falun i Dalarnas län. Jag har två plastade framtänder, samt en tand med emaljrubbing. Jag har en spretig lugg som växer vilt och jag älskar att måla naglarna. Dagen till ära har plasten på en av mina framtänder släppt när jag åt en persika samt att jag har målat naglarna i en turkosgrön knallig färg. Jag ringde nyss till tandläkaren i Norslund och talade in ett meddelande och hoppas på att jag får en akut-tid imorgon och kan lag min tand så att jag slipper se gangster ut på midsommar. För tillfället håller även en av mina visdomständer på att växa ut samt att jag är megaförkyld och låter som en kråka och snorar som en tok kan väl även tilläggas. Så ja, kära världen – idag är jag väldigt fräsch! (Ååå det bör tilläggas att jag sitter i mjukisshorts, dricker te och har mitt smutsiga hår i en knut nu när jag skriver detta. Inte heller sitter jag vid något bord utan i soffan med datorn i knät och hostar slem. FRÄSCH var ordet.)

Tack för mig. 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0