Mitt liv är helt fantastiskt

Jag lever värdens bästa liv! Jag har värdens finaste jobb på Greenpeace, jag har underbara vänner och jag har fått gått på peace&love-festival, jag har gjort en tatuering och livet är bara så fint !! 

I onsdags så satte jag gaddarna i mitt ben och gjorde en tatuering.

Sen så har jag haft inomhuspicknick med Paulina 



Jag har steriliserat örhängen med mina jobbarvänner med en cigaretttändare. 



Jag har fått p&lfestivalband av jobbet och fått stå inne på festivalområdet och värva folk 

Och slutligen haft en helt galen kväll igår på p&l! Såg MissLi och dansade hela natten lång. Var vaken alldeles för sent och åkte med 06:10 bussen från Borlänge hem för att sova en blund. 






Kärlek till livet. Somnade vid 07:30. Har sovit tre timmar och är lika lycklig för det! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0