Dag 1 av 365

Nytt år, nya möjligheter. Jag ska börja bra. Jag har satt ett mål, ett mål som jag verkligen ska försöka hålla. Jag bara måste. Jag säger inte vad det är, men jag ska ge mig denn på att jag ska nå det. Blod, svett och tårar kommer det att kosta. Det är då nyårslöfte nummer 1. The secret one
Nummer 2 lyder; jag ska bli blodgivare om jag kan! (ska på min första koll den 13 januari (!) Håller tummarna för att mina blodvärlden är ok)
Nummer 3 av årets nyårslöften är att jag ska bli lite bättre på att blogga. Berätta lite om vad jag faktiskt gör på dagarna. Jag kan ju alltid försöka, för det har ingen dött utav.

2013 var ett bra år. Varit med Sebastian ännu ett år och nu slutet av januari har vi varit tillsammans i 2 år! Jag har kämpat mig igenom sista delen av andra året på gymnasiet, och även den första delen av år tre. Jag har tagit körkort. Jag har jobbat ännu ett år på simskolan. Varit på Gotland med mamma, Frida, Göran och Sebastian. Flyttat till en ny lägenhet. Börjat skriva dagbok, och konstant målat naglarna. Ja, det var nog 2013 i korthet. Ett bra år helt enkelt. Jag fyllde ju även arton, det kanske också är värt att ha med på den braiga listan.

Men nu är det 2014. Det är dag 1 av 365, vilket betyder att jag är på sida 1 i en alldeles ny bok på 365 sidor. Jag ska börja på en ny del av historien, och jag ska skriva en bra sådan.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0