9 augusti - en del av livet


Provade vackra klädkombinationer på myrornas med Anna och Rebecka. 





Har haft stick&virk-kväll med Anna och Rebecka och Micke, och Rebecka posar med sin finfina fikus. 



Jag har jobbat min sista dag på Greenpeace! 

Imorse hittade jag garn i frysen (!) Mamma har garn överallt! Men nu när det hamnat i frysen börjar jag nästan bli fundersam. 






Firade Sebastinans 19 årsdag med lite alkohol och utgång på etage. Blev stucken av en geting och behandlade sticket med sockerdricka och ahlgrensbilar godis. Fin kväll. 

Dagen till ära har jag målat fasad på mammas kolonilott, sovit alldeles för länge och sprungit en sloving och gjort lite styrka. Kärlek till livet! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0