Fredag 11 April

Myspysdag idag. Började dagen fint med ett pass på gymet med axlar + rygg och ett 40 min 
roddpass. Därefter hem, duscha och plugga klart dagens tyskauppgift. 
Sedan så har jag lagat mat med Göran

Fint skulle det vara så vi gjorde oxfilé med klyftpotatis, bearnaisesås och sallad.


Jag och mamma var även ut på en promenad och hittade en larv som nästan såg ut som en bajskorv. 

Sen så fick jag en ny parfym av Göran idag som han hade handlat när han var i Tyskland i veckan. Den luktar verkligen supergott!! Jag är superdupermegaglad!!! 


Sen så har jag mamma och Göran gått en promenix på kvällen och vi hamnade framför den här fin vyn: 
Lite sagolikt sådär. 

Sedan så hittade jag och mamma gamla glajjor, och var givetvis tvungna att posa  lite granna. 

Vi är nästan lika snygga som den här överblommade videkissen 

Fin dag. Nu börjar klockan närma sig tolv och jag väntar på att min fina mysis ska komma hem från jobbet så att jag får pussa på honom. 
Kärlek till alla 





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0