7 April MÅNDAG

Måndag. 
Dagen idag började inte så toppenbra. Det började med att jag försov mig. Sedan så missade jag bussen till skolan då jag bråkade med min lillasyster om att hon skulle packa upp diskmaskinen, och jag fick cykla i pissregn till skolan. Det kanske inte låter så dramatiskt, men det var det, och tro mig, jag har idag än en gång skrämt slag på en granne när jag stod vid cyklestället och skulle cykla iväg. Sadeln var blöt, jag var arg, jag svor och sa väldigt fula ord, och sparkade i marken och mitt i denna aggression kommer en stackars kille (typ lika gammal som mig), och ska hämta sin cykel, och kollar halvt roat och halvt livrädd på mig. När jag sedan går till min mammas cykel för att hämta en plastpåse som satt på hennes cykelsadel, så måste han ha trott att jag snor plastpåsar från alla cyklar när det faller mig in. Så där skämde jag ut mig och skrämde ännu en granne.  
 
Efter det flöt dagen på relativt bra. På eftermiddagen så åt jag och mamma makaroner och korv (superdupergott!!), och sedan åkte vi och letade efter födelsedagspresenter till Frida. 
 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0