Mycket, lite mer, ganska bra

Har massor av saker att göra nu, har Tyska, kemi, fysik, biologi, svenska att göra i skolan. Sen är det råpluggande på körkortsteori, och sist men inte minst så har jag jobbet och så övningar till luciakonserten i kyrkan. Så ska jag försöka hinna med att träna och att träffa min kära familj och min fina pojkvän. Det är ett fint pussel med schemat varje vecka, och på något konstigt vis så går det faktiskt ihop. Är lika förvånad själv faktiskt varje gång det är fredag igen och jag har tagit mig igenom ännu en skolvecka.

Ska äta ben&jerrys och plugga körkortsteori och tyska ikväll, sen så blir det väl en snabbkik på fotbollen också, ödesmatchen Sverige-Portugal och mys framför en brasa.

Livet är ändå fint alltså! Gillar november med allt regn och rusk, jag blir mer pluggmotiverad då!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0