Kaos och disträ

Idag har jag haft nog min nästa värsta körlektion någonsin. Jag var så disträ, glömde att växla, glömde att kolla, sådant som jag kunnat som ett rinnande vatten förut. Det kändes som att jag hade noll koll, och tänkte på alldeles för mycket annat. Känner mig stressad, så mycket i skolan just nu, en superrörig dag igår, med trassel med mitt pass innan jag skulle gör mitt teoriprov på trafikverket, och trassel med fysikuppgifterna. Lite less på det här nu, har mensvärk (wiho, mensen kom i alla fall, dock fyra dagar försenad, lite för mycket stress i mitt liv kanske?), har tusen saker att göra med skolan, lucia, jobbet och körningen. Taggar uppkörning på fredag, behöver verkligen skärpa mig om det här ska gå vägen. Jag säger bara snälla, snälla hjärnan, håll koll på allt bara för en körlektion, och sen får den gärna glömma allting.

Nu blir det till att plugga träningslära.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0