Valborg

Igår var det tisdag, valborg. Många var nog ute och festade, lekte farlig och ung, drack alkohol. Jag kan erkänna, att ibland skulle jag också vilja ha ett sådant liv, men när jag tänker efter så inser jag att jag absolut inte gillar alkohol och fulla människor. Jag är trött vid elva på kvällen och jag föredrar att gå hemma osminkad i myskläder och vara med min underbara pojkvän framför fest. Så, jag var inte ung, full och dum igår, jag spenderade kvällen med min pojkvän, kanske ung och dum, men inte full. Det var en så mysig kväll. Vi var nermysade i soffan, pluggade engelskagrammatik som jag snabbt tappade intresset för, och bara var nära. (Det är helt galet hur mycket jag älskar den människan, han gör mig hel.) Bojkottade att gå och kolla på någon brasa och bara var nära varann. Kysstes tills läpparna var ömma och var uppe för sent.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0