Lista

1. Jag har hoppat över min mens för länge nu. Fan att P-pillerna inte funkar perfekt. Får väl påbörja min hatade mensperiod imorgon. Bajs. 
2. Jag ska jobba kvälls och nattpass på kopparcupen, vilket betyder att jag kommer vara död.
3. Skolan börjar om fem dagar, ångest!
4. Jag har sönder -färgat hår med blond utväxt, vackert.
5. Jag är beroende av vaselin. 
6. Jag känner mig tjock och måste träna.
7. Torkade aprikoser är gott.
8.  Mina bröst är ömma
9. Jag har börjat skriva dagbok igen
10. Jag har kläder på golvet i mitt rum
11. I min säng har jag fem kuddar och dubbla täcken.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag saknar dig min plupp! <3

2013-01-06 @ 16:27:50
URL: http://mariaemilsson.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0