Ord

Du frågar mig, jag frågar dig. Att reda ut saker? Jag är konflikrädd. Du vet inte vart du har mig och jag har ingen aning om vart jag har mig själv. Ångest, ångest, panik och stress. Vi borde prata, för du vill inte ha det såhär och jag vet inte vad jag vill. Ledsen i själen, för det gör ont. Jag tror att det är jag som är problemet. Vad borde jag ändra? Mig själv? Kaos och åter igen kaos. Bara tjafs och bråk. Jag borde kanske vara tyst? Vara kvar? Vad är det du vill? Men på just det här så är jag säker. Med hjärtat i handen, och tankar åt alla håll. Jag väntar. Ett svar eller två, många ord till ingen nytta. Jag vet vad jag önskar men säger det ej. Ångest i själen. Jag vill inte göra dig besviken.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0