DET BÄSTA DU KAN ERBJUDA NÅGON DU ÄLSKAR ÄR DIN NÄRVARO. HUR KAN DU ÄLSKA OM DU INTE ÄR DÄR?

Tjo. Tappade min positiva energi längs skolans korridorer idag. Har ont i halsen och en snorig näsa. Vaknade nog lite på fel sida idag, trött och irriterad. Har haft tankar som når himmelen som den djupaste delen av havet. Mycket har furit omkring inom mig idag, känslor upp och ned. Fann lite positiv energi idag i alla fall när jag träffade mina gamla konfaledare Micke och Susanne. Micke får mig alltid att må bättre än vad jag egentligen gör, för han utstrålar energi, så jag lånade lite av honom så att jag orkade med dagens strapatser.  

 

Hade körövning inför Faluns Lucia också, på fredag smäller det ju! Då är det vi sju luciakandidater som ska sjunga in för massor av folk och på massor av olika företag! Jag fiskade även tag på lite energi under körövningen, tack till fantastiska Margareta som är så bra på att lära ut sångtekniker, och entusiasmerar.

Jag har även varit duktig idag, jag har rättat tysk grammatik i en lååång text, och påbörjat en rapport om växtfysiologi, så plugget har även fått sitt.

Har även lyckats med att gnälla på min pojkvän på telefon. Förlåt hjärtat mitt för det. (Jag är en riktig grinkärring ibland) Du får tvätta precis när du vill! Jag ska inte bry mig.

Nu är det dags för att se ett julkalenderavsnitt och sedan så har jag en dejt med kudden.

  


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0