Snart

Sitter på en brygga och känner hur vattnet får hela konstruktionen att gunga. Idag är det måndag, en vecka plus tre dagar kvar tills skolan börjar. Längtar faktiskt lite efter att få plugga.

Solen skiner, cirka 16+ ute och lite småblåst. Sommarn börjar lida mot sitt slut, jag har ångest för att jag inte har pluggat körkortsteori, jag har ångest för att jag inte har övningskört så mycket som jag borde. Men ärligt talat så orkar jag inte bry mig så mycket. Jag har haft ett fett gött sommarlov, och det har vart så skönt att inte plugga. Ska nog ta mig ett dopp i sjön, och så ska jag nog attackera körkortsteorin! Heja mig go go go! Tänker leva livet en vecka kvar av frihet.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0