Bra dag

Halli hallå bloggisen! Idag har jag haft en väldigt bra dag, har hunnit med ganska mycket plus att träna. Började med en ganska lugn morgon, var lite barnvakt åt Filippa, och tog en lång frukost. Sen åkte jag in till stan, skrev in mig på TM körskola, och fick teoriböcker och lite sådant. Sen åt jag lunch med mamma och cyklade sedan hem för att plugga körkortsteori. Pluggade sedan teori i tre och en halv timme innan det var dags för träning. Fick då övningsköra till gruvan, hihi heja mig! Körde sedan ett cross training pass med Friskis och Svettis. Körde på hårt och det gick riktigt bra! Fixade intervallerna riktigt bra, och jag känner att det går bättre och bättre! Efter ett hårt träningspass fick jag köra hem också, hih och det gick också riktigt bra. Sedan efter en dusch hemma så körde jag och mamma lite mera, lite stadskörning när det inte var så mycket trafik, de funkade också riktigt fint. Så idag är det en glad och nöjd tjej som säger god natt.

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0