Torsdag den 18 Oktober

Då är det torsdag igen, veckorna går så fort, jag hinner inte riktigt med. Har vart sjuk i två veckor nu, men känner äntligen att jag är redo för att dra igång kroppen igen, känner att jag behöver det eftersom jag börjar stå framför spegeln och vrida på mig och tycka att min mage ser tjock ut. Så nu ska jag ta tag i det här. Börjar med att gå på min ridlektion idag, (hoppas på ett jobbigt hopp eller dressyrpass).  Fortsätter sedan imorgon med ett gympass efter skolan, ska dock ta det lugnt och bara köra crosstrainen en stund och sedan göra lite bålstyrka bara för att komma igång. På lördag tar jag sedan ett spinning pass på morgonen. Så jobbar jag på söndag, och på måndag vet jag inte vad jag ska köra för pass på friskis, men något får det bli.  

Jag har insett att jag inte riktigt har så mycket att göra utöver skolan, visst jag har kompisar och så, och jag jobbar och är engagerad i olika föreningar, men jag har inte direkt något eget fritidsintrese utöver träning, fotografering och musik. Så när jag såhär en vanlig torsdagseftermiddag inte har något skolarbete som jag verkligen måste göra så kommer jag knappt på något att göra. Jag kan inte vara ledig, jag måste nästan ta fram matteböckerna och börja räkna på det kapitel som vi ska starta upp imorgon bara för att känna att jag gör något vettigt.  Eller så ska jag böra skriva på min bildanalys.

Hade för övrigt en bra dag i skolan idag, hade fysikprov och jag har än en gång konataerat att jag är sämst på fysik.  Jag kan bara inte få det att fastna i mitt huvud. Hur mycket jag än pluggar så kan jag inte komma ihåg hur jag ska räkna när jag väl sitter på provet. Men jag kan ju inte vara bra på allt hehe, jag har ju andra bra sidor, jag är till exempel bra på att måla naglarna, det är också något som är nästan lika kvalificerat som att räka fysik. 


Letade efter någon rolig bild att avsluta detta inlägg med, så hittade jag bilder på mig från när jag gick i åtta och nian. Lite kul faktiskt. Så dom får avsluta 


 

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0