En lista skriven mitt i natten

1. Jag kan inte sova
2. Jag har skrivit en text om hur jag och Sebastian träffades, där jag även tar upp varför jag har varit osäker när killar har rört min kropp, och varför jag har varit osäker när det handlat om sex, sjukt personligt. Kommer ALDRIG att publiceras. Men det var skönt att skriva ner det, Och nu vet alla att jag gjort det (Sjukt intressant fakta, hehe)
3. Jag har omålade naglar, känner mig naken.
4. Jag har hosta och är förkyld.
5. Jag gillar inte ingefära.
6. Jag vill träna
7. Nu är det fastställt, jag är exakt 170 cm lång
8. Jag har skostorlek 38
9, Min lugg borde klippas.
10. Jag kommer vara jättetrött imorgon.
11. Jag har fysikprov på torsdag
12. Jag har hittat en ny låt som jag spelar sönder på spotify (Filter av Mitt piano)
13. Jag saknar min underbara pojkvän.
14. Jag känner ett starkt behov utav att köpa body lotion från APOLIVA med innehållsförteckning som lyder följande Innehåll: Aqua, cetearyl alcohol, octyldodecanol, glycerin, butyrosperumum parkii butter, isopropyl myristate, glyceryl stearte, dimethicone, sodium lauroyl glutamate, stearte acid, phenoxythanol, parfum, propylparaben, carbomer, tocopheryl acetate, betaine, methylparaben, sodium hydroxide.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0