Buss

Jag undrar hur många timmar jag spenderar sittandes på en buss varje vecka. De blir en kvart hit, tjugo minuter dit, och en halvtimme farandes åt något håll. Det känns inte som så mycket tid, men om jag slår ihop allt, då måste de bli jättemånga timmar. Bara en vanlig vardag kan bli 15 min buss till skolan, 15min buss hem, 15 min buss till träningen, och så 30min buss till Sebastian. Det blir en timme och en kvart som jag spenderar på buss på en dag. Så lite mer än en timme av mina vakna timmar sitter jag på en buss påväg någon stans. Så alltså i stora drag åker jag buss 7-9 timmar på en vecka. Det är ganska mycket tid, men att transportera sig någon stans de tar tid. Speciellt när man måste ta hänsyn till busstiderna.
Puss och äppelskrutt, nu ska jag hoppa av en buss för att sedan hoppa på nästa! Jag älskar verkligen alla bussbyten!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0