Tisdag 8 Maj

Morgon, försover mig. Frukost blir att bestå av ett glas apelsin Juice och tre kex. Detta är lika med en toppenstart på dagen. Slänger mig på cyklen och inser att luften i bakdäcket har börjat sina, och hjulet har alldeles för lite luft för att det egentligen ska gå att cykla. Jag struntar in det, och trampar iväg ändå. Känner att min ryggsäck väger bly med mina simkläder, och skolböcker.  Skolan var tråkig idag, och jag vill bara ha loooov och vara ledig och slippa plugga. Men, jobbet förgylde min dag idag, genom att alla simskolebarn var jätteduktiga och simmade så bra. *stolt simtränare*
Och så har jag faktiskt varait duktig idag också och skrivit klart min fysikdiagnos och läst om etologi. Nu ska jag vara mindre duktig och gå och sova. Mina halsmandlar gör ont, och jag fryser.
Puss på livet.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0