Spanien!

Framme i Spanien, på plats efter en sjukt lång och krånglig resa. Börjar med att vårt plan är försenat från Arlanda till Madrid. Så, vi missar såklart vårt anslutningsflyg till Alicante. Blir sittandes i Madrid i några timmar, lyckligt vis så gick de ju ett till flyg. Så sedan när vi väl landat i Alicante så kommer inte den taxibuss som vi har beställt, så vi blir utelåsta från flygplatsen, och ingen bil i sikte. Jippie! Men efter mycket om och men så kommer bussen och tar oss till lägenheten i Lamata. Så vår fina och sidiga resa som skulle ta sex timmar, den blev mycket längre än tänkt. Start nio hemmifrån och framme klockan två på natten. Bläh på de säger jag. Men nu är det en ny dag, och nu hoppas jag på att jag få se solen idag så jag hinner bli lite brun innan det är dax att åka den långa resan hem.

Puss från ett mittimellan soligt Lamata med en utetemperatur på 28 grader.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0