9 Maj

Gamla texter och nyskapande.
Satt och skrev på min idrottsrapport och insåg att jag är tvungen att skriva om hela min inledning för att får bättre flyt i texten. Så nu ger jag upp de arbetet. Riktar istället in mig på min etoligirapport om björnas beteenden i fångenskap. Ytters ointressant, jag vet, men det måste skrivas det med.  Har egentingen ingen inspredation, men jag lyssnar på musik så det förgyller dagen lite. Har tappat räkningen på hur många gånger jag har lyssnat på You found me av Fray men jag har inte lyssnat sönder den ännu i varje  fall.
Minns förut när jag hittade en låt som jga älskade, jag lyssnade i princip bara på den, dag ut och dag in, och nu kan jag inte lyssna på låten för jag har lyssnat sönder den, den är inge bra längre.
Nej, men nu ska jag plugga vidare, bli ännu mera insatt i stora lurviga björnas beteende. För hur många vill inte veta vad en björn menar när den ställer sig på baknenen?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0