I never thought that I'd be in love like this.

Du kanske inte har en aning om hur mycket du betyder för mig. Men du betyder mest. Jag trodde aldrig att jag kunde känna såhär. Du har hela mitt hjärta, så om du lämnar mig nu vet jag inte om jag kan resa mig igen. Om du vill ha mig är jag din, om du står ut med min tjuriga sida, och om du står ut med allt mitt pladder, så är jag din. Jag stannar hos dig om jag får.

 

Jag vet inte vad du ser i mig, jag vet inte vad jag har som gör att du som är så fantastisk vill ha mig. Men jag vill bara säga att du är så underbar när du orkar åka hem till mig, när du kysser mig i nacken när jag vänder på mig och vill vara sur fast jag egentligen inte kan. Du är fantastisk som orkar med mig, som alltid gör mig glad, som gör mig totalt lycklig.

 

Jag älskar när dina händer kittlar mig på ryggen, och när du flyttar mitt hår som bara är i vägen. När du ser mig i ögonen, och tar mig i hand. När du kysser mig, och när jag får ligga nära dig och inte säga någonting alls. Jag älskar när du har armarna runt mig, och jag får somna hos dig.

 

Du vet att jag är feg och inte gillar att få komplianger, du vet att jag säger nej till ganska mycket. Så jag förstå fortfarande inte vad du ser i mig. Men jag vet att de jag ser i dig det skulle inte få plats att skrivas ner på ett papper, utan jag skulle behöva många. Väldigt många.

 

Jag sitter i min säng nu, och mitt täcke luktar lite som du, en kudde luktar lite som du, och det får mig bara att sakna dig ännu mer. Jag önskar du var här. Men även om du inte kan finnas här hos mig just nu, så vet jag att du alltid finns i mina drömmar.


Kommentarer
Postat av: ditt <3

Sötaste sötisen då!<3 jag lämnar dig aldrig det vet du! :-)<3 puss pårej!

2012-03-03 @ 10:34:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0