Russin

Ja, ännu en dag uppe på Lugnet. Startade där idag halv nio på morgonen taggad för simsportcamp. Kämpde på med de ungarna till klockan fyra. Sen när man äntligen tror att JA! nu får jag gå hem, när klockan börjar ticka mot tjugo i fem, så kommer chefen för simskolan och frågar om jag kan jobba på sommarsismskolan idag, efter som hon som skulle jobba har fått solsting. Knäpp som jag är ställde jag upp och plumsade ner i vattnet klockan fem igen, och hade simskola till halv åtta. Sen var det ihopplockning av grejor, så klockan åtta var jag klar. Så när jag kom upp såg jag verkligen ut som ett russin.
Ja, vad säger man 08.30 till 20.00 på Lugnet. Kul liv jag har. Verkligen ett lungt och skönt sommarlov! Nej, jag ska inte klaga, jag älskar verkligen mitt jobb på simskolan. Det är ett så otroligt underbart jobb, och man blir så uppskattad när man är där.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0