Om drömmar finns, finns du då?

Om drömmar finns, finns du då? Är dina ögon verklighet eller drömmer jag bara? Finns undantag finns kärleken kvar? Är varje blick ett minne blott, finns du här? För om drömmen försvinner, försvinner jag. Du är han jag aldrig fick vara, du är han jag ville bevara. Så låt mina ögon vidröra dig i smyg, jag finns ju här. Låt mina steg röra sig i takt med dina, jag känner dig. Låt våra blickar älska i smyg, du är det vackraste. De är du jag vill vara.

Du, var finns jag när allt kommer omkring? Är kärleken min?
Finns drömmar och förlåtelse? Kommer ondskan en gång till?
Kommer visdom utav misstag? Kommer kärleken en gång till?
Du, kan allting lämna mark? Kan blixten slå ner?
Kan jag älskas utav någon? Kan jag älskas en gång till?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0