Länge sedan

Känner att mina uppdateringar här är inte de bästa. Men men, så är det. Jag har inte så mycket att säga, så de kanske är därför, för hur kul är det att varje dag skriva; idag har jag varit i skolan, sen har jag pluggat och tränat. Och inget mer, möjligtvis skriva att jag har vart med min fina pojkvän, och att jag saknar honom. Möjligtvis skulle jag kunna skriva att jag träffat en saknad vän, men inte mer. Det blir lite enformigt i längden. Så där av min otroligt dåliga uppdatering. Jag har inte ens lagt upp bilderna från Spanien. Det är lite illa, jag har inte ens lagt ur bilderna från kameran, så bilderna finns inte ens på min dator. Men nu är det snart sommarlov, och då ska det bli ändring, det ska fotas massor, och min bloggdesigne ska bli ny, och mer neutral. Wooop Woop vad mycket jag lovar nu, jag kanske inte kan leva upp till alla mina löften, men några i alla fall! Nu blev det ett fint och flummigt inlägg som alltid, så jag kan avsluta med en flummig bild från igår när jag var hos Celine och firade Marias födelsedag, bara såhär några månader för sent.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0