God morgon

Känner att jag har massor av bra saker som har hänt mig nu. Men jag har ett dilemma, jag ska jobba på simsport camp vecka 25 och 26. Toppen tänkte jag när jag fick frågan om jag ville jobba då. Men nu imorse så fick jag även mail från peace&love där de stod att jag hade blivit antagen som funktionär. Så nu kan jag jobba på p&l och få gratis festival pass, eller så kan jag jobba på ssc och tjäna pengar. Bläh säger jag för jag vill göra båda. Men jag tror ändå att ssc väger mest. Så de är på lugnet jag kommer tillbringa både vecka 25 och 26. Toppen säger jag. Inte så pepp på det, men det är pengar in i alla fall.
Men nu skiter jag i de just nu i alla fall. Nu ska jag gå upp ur min varma säng och gå och äta lite frukost. Eller i alla fall dricka en kopp hallonte.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0