Vetekudde

Jag är fryser ofta. Så är det. Ändå envisas jag med att ha nylonstrumpbyxor på mig hela vintern. Inte så smart kanske, men jag gillar strumpbyxor, så så är det. När jag ska sova så brukar jag värma min vetekudde som får värma min säng, innan jag går och lägger mig. Och när jag sover har jag dubbla, jättetjocka täcken, och minst tre kuddar. Så måste jag alltid sova när jag är hemma, kanske inte på sommaren, men definitivt på vinern.
Och min vetekudde är inte bara någon ful säck, utan de är faktiskt en väldigt söt varelse. Kan inte riktigt bestämma vad jag ska definera figuren som, råtta? Eller det är ett obestämt ting. Rosa är den i varje fall, och
är väldigt tjock!
Nu är min säng varm, så jag ska väl ta och säga godnatt. Nu fick ni läsa ännu lite mer ointressant blaj från mig, men jag säger väl sällan något vettigt, så det är väl ingenting nytt.
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Aww va sööt! :D

2012-02-02 @ 15:47:45
URL: http://linaelisabethhh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0