SÖKES

Sökes

En mogen, snygg, varm kille med stora händer och en underbar kropp.
Du skall vara romantisk, kreativ, framåt, omhändertagande, sportig, aktiv och pålitlig.
Du skall kunna gå in i en provhytt på Gina tricot och dra med dig mig och en paljettop.
Du skall kunna göra upp eld, vara händig, och ha avsaknad av spindelfobi.
Du skall veta vilken favoritfärg jag har, men samtidigt veta vilken din egen favoritfärg är.
Om du tycker att du stämmer in på detta, hör av dig till;
Prinsessan


Hahaha, hittade min och Paulinas fina kontaktannons när jag kollade igenom alla mina anteckningar i  min telefon. Vi är så underbart bäst alltså, och de stämmer ju, men jag vill också lägga till att han ska kunna lyssna, och vara en räddare i nöden, och att jag ska få måla hans naglar med glitterrosa och hjärtan.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0