Jag kan visst vara en isprinsessa på hockeyrör

En dag blandad av många kännslor. Jag har hunnit fått mycket gjort, och det jag velat sagt, sagt. Ja, nu är jag singel igen, och det känns faktiskt bra. Ja, det var bra att jag och Mattias snackade, och jag tror faktiskt att båda kände att vårt förhållande inte fungerade, så det var bättre att vi gick tillbaka till att bli vänner. Och jag får fortsätta leta efter min drömpris.  Jag vet att han finns någons stans där ute, jag ska bara hitta honom, jag vet inte, kanske är han närmare än jag tror.

Bortsätt från att jag har blivit singel idag, så har jag även hunnit ta en tur på isen, och fotat lite. Mina konståkningsskridskor var dessvärre hemma hos pappa, så jag fick hålla till godo med Saras hockerör. Jag kan ju nu mera konstatera att jag är världelös på att åka på hockeyrör, eftersom de inte har några taggar längst fram på skenan, så jagg hade lite problem att få stopp när jag skulle stanna. Men efter ett litet tag lyckades jag faktiskt göra riktigt snygga stopp. Och efter ett litet tag till, så kunde jag faktiskt göra några fina pirruetter. Så det går faktiskt att leka isprinsessa på hockeyrör.
Antaglige såg jag väl ut som en idiot när jag cirklade runt där på isen, och hade ett panband, och håret i en spretig kunt, men vad sjutton, jag lever bara en gång, så man frår väl bjuda på sig lite!  
Ibland ser man ju faktiskt ut som en dåre som rymt från något sykhem, men folk får tro vad de vill, för de jag vet är att jag bara har ett väldigt roligt liv, och då måste man få vara groteskt ful ibland!

Men, imorgon bär det troligtvis av till fredriksberg, och säfsen alpin! Då är det snygga jag som far iväg, med brädan, och ska bara ska ha kul, och ragga på tyska killar som avgudar svenska tjejor! Alltid lika kul att flörta lite!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är så otroligt vacker älskade vän! Älskar att din täckbyxrumpa är täckt med snö, tyder på äkta åkning! Puss<3

2012-01-06 @ 00:21:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0