Hårfärgsklet

Jaha, nu färgar jag håret igen. Jag kan inte hålla mig borta från hyllorna med hårfärg! I och för sig så hade jag en utväxt, men det syntes inte så mycket... men nu sitter jag i alla fall här med hårfägsklet i håret, och väntar med spänning på att få se resultatet. Har nämligen försökt mig på en ny färg, som förhoppningsvis ska få håret att bli lite ljusare. Men jag vet inte om det kommer bli helt galet, eller om det kommer bli bra, eller om det kommer bli en ljusare färg på utväxten från senaste färgningen, och någon ful dassig färg på det gamla färgade håret.  Då blir det katastrof! Då blir det till att ha håret uppsatt i två dagar tills jag kan färga det igen, och hoppas på att bättre resultat.
Men nu ska vi  inte vara negativa här! Det kommer säkert bli jättebra... Jo, det kommer det bli, och jag kommer bli jättenöjd! Punkt slut i min fina hårfärgningsdiskusion!

Jag fokuserar istället på att jag ska förhoppningsvis träffa Paulina imorgon. Det blir nog en nysig fika på stan, eller något liknande.

Kom just på nu när jag nämde stan, att jag måste köpa nya hörlurar (mina gamla trogna har gått sönder, kommer inget ljud i högra örsnäckan) , en franskmanikyrpenna, och så vill jag ta en snabbis och kolla om det är någran kul konstiga klädesplagg på slutrea. Så, summa sumarum, det blir stan för mig imorgon!

Puss




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0